Шановний Олександре Григоровичу!
Прошу Вашої консультації з питання атестації.
У Дитячу школу мистецтв я прийшла працювати після багаторічної роботи у виші 4-го рівня акредитації. Освіта - консерваторія+аспірантура. Моя колишня посада – ст. викладач кафедри історії, теорії музики та методики музвиховання РДГУ. Працювала також у ДМШ (до консерваторії). Педстаж 20 років.
У 2013 році (перед тим рік не працювала, сім’я переїхала у райцентр) мене взяли на посаду спеціаліста 9 розряду у школу мистецтв.
Цього року я вперше проходжу атестацію: за рекомендацією керівництва – знову на 9 тарифний розряд. Звичайно, викладачу-теоретику, який веде 1-2 класи сольфеджіо, за півтора роки роботи у школі складно показати досягнення, варті уваги атестаційної комісії.
Моє запитання таке: чи мають значення для атестації мої напрацювання за період роботи у виші (десятки публікацій, методичні розробки)? І чи маю я право претендувати на присвоєння кваліфікаційної категорії, вищої за 9-й розряд?
З повагою,
Олена Геннадівна.